Eric Landwaart is partner bij Miles Research. Met Miles heeft hij de ambitie om het beste bureau van Nederland te worden. Vooral door marktonderzoek leuker te maken, want het heeft toch vaak nog een stoffig imago. Miles doet dit door friss ...
Dé podcast voor iedereen die geïnteresseerd is in Marketing Intelligence. Ewout Witte interviewt inspirerende specialisten op het gebied van Marketing Intelligence, om hun mening te horen over waar het vak anno nu staat en welke ontwikkelingen ze in de toekomst verwachten. Voor marktonderzoekers, marketeers, dataspecialisten en iedereen met een sterke binding met het vak die op zoek is naar een stukje extra kennis én inspiratie.
Eric Landwaart is partner bij Miles Research. Met Miles heeft hij de ambitie om het beste bureau van Nederland te worden. Vooral door marktonderzoek leuker te maken, want het heeft toch vaak nog een stoffig imago. Miles doet dit door friss ...
Annemieke Onderdelinden is een ervaren bedrijfsonderzoeker en werkte onder andere voor Heinz, Danone, Coca Cola, Maxeda en FrieslandCampina. In deze podcast deelt ze veel ervaringen, ontwikkelingen die ze over de tijd heeft meegemaakt, dee ...
In het kader van Diversity Day een podcast over hoe je als organisatie goed inzicht krijgt in de beleving van je medewerkers rondom Diversiteit en Inclusie. Ik bespreek dit met Susan Bosdijk en Robert Broekman van Ipsos. Zij hebben in same ...
Eva heeft lang als marktonderzoeker gewerkt en is nu coach. Ze werkt veel met jonge professionals, zowel binnen als buiten het vak. Met Eva spreek ik over wat je allemaal tegen kan komen in de start van je carrière en hoe zich dat verder k ...
Mark Schipper is futurist, trendwatcher en trend activator. Hij maakt maatschappelijke trends toepasbaar voor klanten met zijn eigen bedrijf Freshmark dat inmiddels bijna 10 jaar bestaat. Dat doet hij door deze maatschappelijke trends te c ...
Marco Wolters is oprichter en eigenaar van Abbi Inbsights. Een bureau dat het snijpunt opzoekt van onderzoek en klantbeleving. Via chatdialogen die proactief zijn, omdat Abbi ze met data koppelt. Het is Abbi’s missie om organisaties te hel ...
Marieke de Graaf is econometrist en data strateeg en heeft een passie voor alle inzichten die je kan halen uit data. Ze is eigenaar van Data Potentials en heeft eerder voor Holland Casino gewerkt als manager business analytics. Ze startte ...
Weetlust is het Vlaamse synoniem voor nieuwsgierigheid. En voor Dennis Hoogervorst - B2B research lead bij DPG media – is dat veruit de belangrijkste eigenschap die marktonderzoekers moeten hebben. In deze podcast een ode aan deze weetlust ...
Roelof Smallenburg is verantwoordelijk voor consumer insights binnen TUI voor België en Nederland. Dit jaar is hij uitgeroepen tot insights professional van het jaar voor bedrijven. Roelof heeft een heel brede rol waarin alle taken van he ...
Sparren met AI, maar menselijke kant blijft het belangrijkst Marit Klooster is ooit als stagiair begonnen bij Ruigrok en heeft zich daar gespecialiseerd in kwalitatief onderzoek. Marja Ruigrok, de oprichter en toenmalig directeur stelde i ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.