Is het raar of is het anders? Dat is een vraag die je moet stellen wanneer je geconfronteerd wordt met een andere cultuur. Wat voor jou vreemd is, kan voor een ander heel normaal zijn. Als marketeer, moet je hier rekening mee houden als je verschillende doelgroepen wilt bereiken. In deze aflevering van Marketing Break, spreekt Karel Zwaan met Sirous Kavehercy, SRM-docent en een expert op het gebied van digitale transformatie, globalisering en (interculturele) communicatie. Vanuit zijn expertise, vertelt Sirous over het belang van bewustwording van onze eigen culturele achtergrond, denkwijze, en de invloed van cultuur in het marketingvak.
Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022
De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen
Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 29-03-2023
Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 22-05-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.