Flink nieuws in Marketplace-land: Amazon gaat naar verwachting al in september een Temu-alternatief lanceren. De razendsnelle opkomst van Temu is ook bij onze vriend Jeff Bezos niet onopgemerkt gebleven. Wat betekent dit voor verkopers, Te ...
Welkom bij "Marketplaces de Podcast" - Waar Joost Legebeke en Lucas Bassa jou alles vertellen over verkopen op Marketplaces!. Ben je geïnteresseerd in het verkopen op online Marketplaces zoals Amazon, Bol of Decathlon en wil je meer weten over hoe je dat succesvol kunt doen? Dan is Marketplaces de Podcast voor jou! In Marketplaces de Podcast behandelen we elke aflevering een onderwerp binnen de Marketplaces. - Welke kosten er bij komen kijken - Hoe je je fulfilment optimaal kunt inrichten - Welke advertentiemogelijkheden je hebt - En nog veel meer! Interessant voor beginners maar ook voor de gevorderde Marketplaces specialist. Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen het Marketplace landschap: Abonneer nu! Marketplaces de podcast is een initiatief van Netprofiler, deel van LevelUp Group.
Flink nieuws in Marketplace-land: Amazon gaat naar verwachting al in september een Temu-alternatief lanceren. De razendsnelle opkomst van Temu is ook bij onze vriend Jeff Bezos niet onopgemerkt gebleven. Wat betekent dit voor verkopers, Te ...
Steeds meer (online) retailers springen op de Retail Media trein. Mediamarkt, Hema en Albert Heijn zijn een paar bekende voorbeelden. Maar voorlopig dendert de trein door! Reden genoeg om eens wat externe expertise aan tafel te krijgen. C ...
Hoe bereid je je voor op een seizoenspiek, wanneer je hele business van die periode afhankelijk is? Hoe zorg je voor de juiste hoeveelheid voorraad en personeel? Hoe ga je om met advertenties en zichtbaarheid op Marketplaces in een korte p ...
Multichannel fulfilment! Wie kent het wel? Wij niet in ieder geval, dus Xavier heeft het ons uitgelegd. In het kort is het een oplossing die vanuit Bol is ontstaan om naast Bol pakketjes, ook webshop orders uit te leveren. Zo hoef je als v ...
Het is de orde van de dag: Kanalen als Temu en Shein slaan om zich heen met miljardenbudgetten en absurde prijzen. Hoe kan dit? En wat is de strategie van deze Chinese e-commerce giganten? John Lin, China expert, geeft ons een nieuw persp ...
Meer dan 1 miljard mensen bekijken dagelijks meer dan 90 minuten content op TikTok. Volgens TikTok heeft 1 op de 2 gebruikers een nieuw merk of product ontdekt op de app en heeft 61% van de wekelijkse gebruikers wel eens iets gekocht via ...
In deze aflevering gaan we dieper in op adverteren binnen Bol. We delen niet alleen een vette primeur; we geven ook concrete tips voor de opzet van Bol advertenties. Yasmin Kuyper heeft als Retail Campagne specialist bij Bol een kijkje in ...
We blikken terug op 2023 en definiëren de 5 belangrijkste Marketplace gerelateerde trends die we meenemen naar 2024. We hebben het oa. over de ontwikkelingen binnen Retail Media, de verhoogde druk op marge en onze visie op nieuwe spelers a ...
Short #2! We hebben het kort over de nieuwe features van oa. Bol en Amazon. Zo zijn er wijzigingen in adverteren op Bol, verlaagd Amazon de commissietarieven op laag geprijsde items en verhoogd Amazon bepaalde voorraadkosten. Blijf in 20 m ...
2 weken terug werd bekend dat er met de ranking binnen Bol werd gesjoemeld. Via bepaalde services kon je producten 'organisch' op pagina 1 ranken. Dit resulteerde in producten zonder reviews die tóch bovenaan het zoekresultaat verschenen. ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.