Aflevering #273 – Zullen We Schiphol Maar Meteen Sluiten?

· Aflevering van de podcast: Let's Talk Business

In het verlengde van de aflevering van vorige week kijken Karin en Marischka deze week naar de klantbeleving die je hebt als je voor een reis via Schiphol moet reizen. Zo beginnen we met de ontwikkeling van de beleving bij Schiphol in de tijd – vroeger ervaarden we het reizen via Schiphol als een echte beleving, een luxe. Nu puilen de prullenbakken uit en staat het vieze serviesgoed van de vorige gasten nog op de tafeltjes bij de uitspanningen. Wat zijn de strategische moeilijkheden voor Schiphol? En wat zou je met wat gerichte managementaandacht kunnen verbeteren aan de klantervaring? En die lessen gelden voor alle organisaties!

Speelgoedwinkel
Let's Talk Business

Let's Talk Business

Gemaakt door: DNHS Business School Eerste aflevering: 11-03-2023

De podcast Let's Talk Business heeft in totaal 269 afleveringen

Vorige aflevering

#272 – Het kan wel - procedures hebben en klantgericht zijn

#272 – Het kan wel - procedures hebben en klantgericht zijn

Maker: DNHS Business School Datum: 02-05-2024

Volgende aflevering

#274 – Governance en het middenveld van de organisatie

#274 – Governance en het middenveld van de organisatie

Maker: DNHS Business School Datum: 16-05-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#273 – Zullen we Schiphol maar meteen sluiten?

Let's Talk Business · 09-05-2024

00:00 00:32:12