Aflevering #272 – Het Kan Wel - Procedures Hebben En Klantgericht Zijn

· Aflevering van de podcast: Let's Talk Business

In veel organisaties - en branches – stikt het van de procedures en regels. En vaak vertalen die zich naar een organisatie die werkt op basis van ‘kan niet’ en ‘mag niet’. Karin geeft een persoonlijk voorbeeld uit de zorg. Je herkent het verhaal misschien: kastjes en muren. En intussen heb je klachten, maak je je zorgen en kom je niet verder. Maar wat nou als je de klant wel centraal zou zetten? Wat zou je dan kunnen doen en hoe zou jouw dienstverlening er dan uit kunnen zien? Dat is de bedrijfskundige uitdaging waar we met onze organisaties voor staan. En dat bespreken Karin en Marischka in deze aflevering van de DNHS podcast Let’s talk Business.

Speelgoedwinkel
Let's Talk Business

Let's Talk Business

Gemaakt door: DNHS Business School Eerste aflevering: 11-03-2023

De podcast Let's Talk Business heeft in totaal 269 afleveringen

Vorige aflevering

#271 – Het belang van afstand nemen

#271 – Het belang van afstand nemen

Maker: DNHS Business School Datum: 25-04-2024

Volgende aflevering

#273 – Zullen we Schiphol maar meteen sluiten?

#273 – Zullen we Schiphol maar meteen sluiten?

Maker: DNHS Business School Datum: 09-05-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#272 – Het kan wel - procedures hebben en klantgericht zijn

Let's Talk Business · 02-05-2024

00:00 00:34:30