Deze aflevering staat klantloyaliteit centraal. En wat organisaties doen om loyale klanten te krijgen – van bestaande klanten loyale klanten te maken -, of juist bestaande klanten te ontmoedigen om loyaal te blijven. Aanleiding is het AFM ...
In de DNHS podcast Let’s talk Business bespreken we (steeds vanuit een bedrijfskundig perspectief) het nieuws, de ontwikkelingen binnen en buiten bedrijven en de laatste vertrouwde en nieuwe ontwikkelingen in het werkveld. Een mooie en handige manier om bij te blijven. Voor meer informatie ga naar: https://dnhs.nl/
Deze aflevering staat klantloyaliteit centraal. En wat organisaties doen om loyale klanten te krijgen – van bestaande klanten loyale klanten te maken -, of juist bestaande klanten te ontmoedigen om loyaal te blijven. Aanleiding is het AFM ...
De snel veranderende en altijd in beweging zijnde wereld vraag nogal wat van onze organisaties. Want ergens een ontwikkeling missen kan het verschil zijn tussen blijven bestaan en succesvol zijn en ten onder gaan. Vaak denken we daarbij aa ...
In lijn met de aflevering van vorige week kijken Karin en Marischka deze week naar de rollen 3 en 4 van het middenveld en wat er in de actualiteit om ons heen aan aanleidingen zijn om ‘gas’ te geven op deze rollen. Want hoewel het Witte Hu ...
De wereld om ons heen is aan het veranderen – in de managementliteratuur hebben we het dan over een VUCA wereld. Niet alleen is er geopolitiek van alles aan de hand (verschuiving van macht op het economische wereldtoneel, oorlogen, handels ...
De media – klassiek en de socials – staan elke dag bol over wat er nu weer in de VS is gebeurd en wat Trump en zijn mensen nu weer aan gedachtenkronkels en acties de wereld in sturen. Als we alleen kijken naar al die berichten en ontwikkel ...
Het is half maart – over twee weken is het eerste kwartaal van 2025 een feit. Tijd om eens stil te staan wat we met de inzichten en resultaten van dat eerste kwartaal gaan doen om de organisatie lerend te krijgen en het management ‘in cont ...
In deze aflevering van de DNHS podcasts praten Karin en Marischka over wat digitalisering nu eigenlijk aan veranderingen in onze (organisatie)wereld heeft gebracht. Want dat we anno nu heel anders werken en communiceren dan 30 jaar geleden ...
Onderzoek wijst uit dat we veel te veel onderzoeken doen. We hebben zelfs een symposium gehad in Nederland met de titel ‘Niet weer een onderzoek’. Waar komt die behoefte aan steeds maar alles onderzoeken vandaan? En wat moeten we er als or ...
De snelle ontwikkelingen op gebied van AI zetten één van de oude bedrijfskundige of marketing wetten van Ries en Trout op losse schroeven. Konden we jaren rekenen op de aanname ‘de eerste in de markt zijn is belangrijker dan de beste zijn’ ...
Vanuit vragen en de ervaring praten Karin en Marischka over hoe we de zaken in ons werk organiseren. En dan met name als het neerkomt op hoe houden we elkaar aangesloten en hoe borgen we dat er besluiten worden genomen? En hoe blijven we d ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.