We kregen een vraag van een luisteraar van de podcast. Hoe kijken wij er als merkstrategen tegenaan om je achternaam te gebruiken als je merknaam? Is dat nou een slimme zet, of juist niet? Andere onderwerpen die aan bod komen: - De o ...
Wij, Hanne en Marion, nemen je in onze podcast mee in onze wereld als merkstrateeg en eigenaren van Comfy. Met Comfy helpen wij je om op te vallen in de markt, met een eigen merkverhaal, waardoor je meer ideale klanten aantrekt. We hebben het over de kracht van merkverhalen, jezelf in de markt positioneren en ijzersterke marketing. Heb je specifieke vragen over je merkstrategie, een merkverhaal toepassen of andere marketing vragen? Volg ons op Instagram of LinkedIn en laat het ons weten, je kan ons volgen op @merkbureau.comfy (Instagram) of www.linkedin.com/company/comfymerkbureau.
We kregen een vraag van een luisteraar van de podcast. Hoe kijken wij er als merkstrategen tegenaan om je achternaam te gebruiken als je merknaam? Is dat nou een slimme zet, of juist niet? Andere onderwerpen die aan bod komen: - De o ...
In deze aflevering is Alisina Nawabi onze gast. We hebben hem uitgenodigd omdat wij binnenkort een strategielunch voor onze bestaande klanten organiseren. Tijdens deze lunch gaan we dieper in op de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van ...
Het kan verleidelijk zijn als je je omzet wil verhogen: korting geven. In deze aflevering gaan we hier dieper op in en bespreken we of en hoe dit schadelijk kan zijn voor je merk. Andere onderwerpen die we in deze aflevering bespreken: ...
Bert Valkenburg is voorzitter van de Veensche Businessclub, waar wij sinds een paar maanden lid van zijn, hij viel ons op door de manier waarop hij netwerkt. Natuurlijk is netwerken voor ondernemers die aan hun merk willen bouwen super rel ...
In deze tijd is het verstandig om te focussen op online in plaats van een fysieke winkel… Een stevige stelling deze week. Afgelopen week lazen we dat schoenenmerk Sacha haar fysieke winkels gaat sluiten, een hele bewuste keus. In deze afle ...
Het kan je zomaar gebeuren: negatieve publiciteit over je merk. In deze podcast bespreken we dit onderwerp én of je je merk hiertegen kunt beschermen. De stelling is dan ook: "Je hebt geen directe controle over de reputatie van je mer ...
In deze aflevering hebben we Mike Schoeman, medeoprichter van ?BIKEBEAR?, te gast in onze podcast. In 2020 richtte hij samen met twee compagnons, waaronder zijn vader, BIKEBEAR op. Dit merk biedt een uitgebreid assortiment aan fietsen, kle ...
Zijn consumenten nog loyaal aan merken? En bestaat loyaliteit nog wel in 2024? Merkloyaliteit is ontzettend belangrijk om van je bedrijf een sterk merk te maken, in deze aflevering bespreken we de uitdagingen die je vandaag de dag hebt op ...
Kun je succesvol zijn zonder USP's? Daar gaan we in deze aflevering dieper op in. Wat we nog meer bespreken: - Het merk Sprinter van Kylie Jenner, waar we eigenlijk nog wel iets missen... - Hoe val je als nieuw merk op in ee ...
In deze aflevering hebben we weer een gast bij ons aan tafel zitten. Dit keer Bart Drost. Hij is contentstrateeg, contentspecialist en copywriter en helpt MKB-ers of non-profit organisaties met het vinden en binden van klanten door effecti ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.