Aflevering De Groei-Illusie: Is Groter Altijd Beter?

· Aflevering van de podcast: Get Comfy - merkverhalen, strategie en marketing

In deze aflevering duiken we in de stelling: "Groei is niet altijd goed voor je merk". Hanne vertelt het verhaal van een merk dat in korte tijd explosief groeide en de impact die dat had op hun merkidentiteit en klantloyaliteit. Ook nemen we opvallende campagnes onder de loep. We bespreken of deze wel écht bij het merk past en welk doel erachter schuilt. En luister vooral tot het einde voor een praktische tip om relevant te blijven in een continu veranderende markt. ___ Het merk ??Good American??, de campagne van ??Siroko?? en de campagne van ??Etsy??. ___ Ben je klaar om van jouw bedrijf een sterk merk te maken? Daar kunnen wij je bij helpen. Bekijk hier ?hoe je met ons kunt werken? of ?plan direct een merkboost-sessie met ons in? en ontdek in 45 min. welke kansen we zien voor jouw merk. Volg ons op Instagram of LinkedIn - Connect met ?Hanne? op LinkedIn - Connect met ?Marion? op LinkedIn - ?Merkbureau Comfy op Instagram?

Speelgoedwinkel
Get Comfy - merkverhalen, strategie en marketing

Get Comfy - merkverhalen, strategie en marketing

Gemaakt door: Comfy Eerste aflevering: 06-11-2024

De podcast Get Comfy - merkverhalen, strategie en marketing heeft in totaal 68 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

De groei-illusie: is groter altijd beter?

Get Comfy - merkverhalen, strategie en marketing · 04-11-2024

00:00 00:27:30