In deze aflevering bespreken we of het risicovoller is om een niche te kiezen in plaats van een groot publiek aan te spreken en wat de voor- en nadelen zijn van beide strategieën. We delen een inspirerend voorbeeld van een merk dat wereldwijd succesvol werd door juist heel gericht te beginnen... Wat we verder bespreken: - De sinterklaascampagne van Lidl en of dit bij het merk past - Het doel van een lokale campagne van Ziekenhuis Gelderse Vallei - Hoe vaak je nou eigenlijk een advertentie kunt laten zien voordat het irritant wordt Ben je klaar om van jouw bedrijf een sterk merk te maken? Daar kunnen wij je bij helpen. Bekijk hier ?hoe je met ons kunt werken? of ?plan direct een merkboost-sessie met ons in? en ontdek in 45 min. welke kansen we zien voor jouw merk. Volg ons op Instagram of LinkedIn - Connect met ?Hanne? op LinkedIn - Connect met ?Marion? op LinkedIn - ?Merkbureau Comfy op Instagram?
Gemaakt door: Comfy Eerste aflevering: 06-11-2024
De podcast Get Comfy - merkverhalen, strategie en marketing heeft in totaal 68 afleveringen
Maker: Comfy Datum: 04-11-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.