Aflevering Green Friday: Zo Draagt Het Bij Aan Het Merk Dille & Kamille & De Ultieme Strategie Sessie Voor Ambitieuze Ondernemers

· Aflevering van de podcast: Get Comfy - merkverhalen, strategie en marketing

Elke week bespreken we een merk dat een goed verhaal heeft, een duidelijke strategie en zich daar heel goed aan weet te houden. Deze week hebben we het over Dille & Kamille en hoe Green Friday bijdraagt aan hun merkwaarde. Andere onderwerpen die aan bod komen: - De stelling "je bereikt je doelen niet, als je al je tijd stopt in je klanten" - Een gemiste kans als je Gen X (45-60) als je doelgroep ziet én hoe jij die kans kunt benutten - Hoe HEMA geniaal inspeelt op de 'crompouce' trend - Ons tijdelijke aanbod de New Year Sprint. De ultieme strategie sessie voor ambitieuze ondernemers en bedrijven. VOLG ONS: Connect met Hanne op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/hanne-hiensch-68352b8b/ Connect met Marion op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/marion-van-bennekom-5216a693/ Volg Comfy op Instagram: ?https://www.instagram.com/merkbureau.comfy/?

Speelgoedwinkel
Get Comfy - merkverhalen, strategie en marketing

Get Comfy - merkverhalen, strategie en marketing

Gemaakt door: Comfy Eerste aflevering: 06-11-2024

De podcast Get Comfy - merkverhalen, strategie en marketing heeft in totaal 75 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Green Friday: zo draagt het bij aan het merk Dille & Kamille & de ultieme strategie sessie voor ambitieuze ondernemers

Get Comfy - merkverhalen, strategie en marketing · 15-11-2023

00:00 00:27:17