Elke week bespreken we een merk dat een goed verhaal heeft, een duidelijke strategie en zich daar heel goed aan weet te houden. Deze week hebben we het over Dille & Kamille en hoe Green Friday bijdraagt aan hun merkwaarde. Andere onderwerpen die aan bod komen: - De stelling "je bereikt je doelen niet, als je al je tijd stopt in je klanten" - Een gemiste kans als je Gen X (45-60) als je doelgroep ziet én hoe jij die kans kunt benutten - Hoe HEMA geniaal inspeelt op de 'crompouce' trend - Ons tijdelijke aanbod de New Year Sprint. De ultieme strategie sessie voor ambitieuze ondernemers en bedrijven. VOLG ONS: Connect met Hanne op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/hanne-hiensch-68352b8b/ Connect met Marion op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/marion-van-bennekom-5216a693/ Volg Comfy op Instagram: ?https://www.instagram.com/merkbureau.comfy/?
Gemaakt door: Comfy Eerste aflevering: 06-11-2024
De podcast Get Comfy - merkverhalen, strategie en marketing heeft in totaal 75 afleveringen
Maker: Comfy Datum: 03-11-2023
Maker: Comfy Datum: 30-11-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.