In deze aflevering ga ik in gesprek met Marko Dobroschelski, CEO van Linehub. Over Marko Dobroschelski Linehub is een collectief van marketing makers met 170 medewerkers, verspreid over 9 kantoren over de hele wereld. Marko’s doel? Binnen enkele jaren naar een jaaromzet van €100 miljoen. Maar let op: de omzet doelstelling is slechts een noodzakelijke mijlpaal om zijn échte droom te bereiken: namelijk om Linehub met een beursgang te verzelfstandigen. En om het bedrijf naar de beurs te kunnen brengen, is €100 miljoen nodig. In het gesprek werd al snel duidelijk dat Marko een ondernemer pur sang is maar absoluut niet gedreven wordt door geld. Toen ik hem vroeg naar het geheim van de groei van Linehub onder zijn leiding was zijn antwoord: “In het bedrijfsleven draait het vaak om ‘winnen’: de meest winstgevende deal binnenhalen, het onderste uit de kan halen of het salaris met medewerkers uitonderhandelen. Ik vind winnen niet zo interessant en speel liever ‘gelijk’. Dat betekent dat ik het liefst deals sluit waar beide partijen écht gelukkig van worden. Dit geldt niet alleen voor onze klanten, maar ook voor onze leveranciers en onze medewerkers. Op de lange termijn is dat in mijn beleving veel beter en leuker. En ik geloof dat deze visie bijdraagt aan het succes van onze organisatie."
Gemaakt door: Brout Eerste aflevering: 10-04-2022
De podcast Directeuren hebben ook gevoel heeft in totaal 81 afleveringen
Maker: Brout Datum: 13-12-2021
Maker: Brout Datum: 10-02-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.