Hoe werk je samen met partners om een digitale marketingstrategie uit te rollen? Presentator Meike de Jong spreekt in aflevering vier van Digital Dialogues - de podcastserie van Adformatie en Google over digital maturity - niet alleen Wouter Kolk (CEO Europe Ahold Delhaize), maar ook Veronique Roos (partner PwC) en Ilona van Wegen (Industry Leader Retail Google) over partnerships. Belangrijke adviezen: verdiep je in nieuwe partijen, bouw een stevig eco-systeem, houd grip op je data en laat het proces los. Presentatie: Meike de Jong Productie: Frank Kromer van Microphone Media
Gemaakt door: Adformatie | Google Eerste aflevering: 12-02-2023
De podcast Digital Dialogues heeft in totaal 6 afleveringen
Maker: Adformatie | Google Datum: 27-08-2019
Maker: Adformatie | Google Datum: 27-08-2019
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.