Aflevering De Customer Journey

· Aflevering van de podcast: Digital Dialogues

Hoe kun je als bedrijf door het in kaart brengen van de customer journey marketing persoonlijker en efficiënter maken? Presentator Meike de Jong ondervraagt in aflevering drie van Digital Dialogues - de podcastserie van Adformatie en Google over digital maturity - Mirella Kleijnen (professor customer experience management VU), Diederik den Dekker (growth team Picnic) en Reynder Bruyns (head digital strategy iProspect) over échte klant-inzichten. Leer over hoe Picnic dit dagelijks doet (niet alleen met data!), de struggles van bedrijven en wat de wetenschap zegt over de optimale klantreis. Presentatie: Meike de Jong Productie: Frank Kromer van Microphone Media

Speelgoedwinkel
Digital Dialogues

Digital Dialogues

Gemaakt door: Adformatie | Google Eerste aflevering: 12-02-2023

De podcast Digital Dialogues heeft in totaal 6 afleveringen

Vorige aflevering

Het digitale gereedschap: automation

Het digitale gereedschap: automation

Maker: Adformatie | Google Datum: 27-08-2019

Volgende aflevering

Je kunt niet alles zelf: strategische partnerships

Je kunt niet alles zelf: strategische partnerships

Maker: Adformatie | Google Datum: 27-08-2019

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

De Customer Journey

Digital Dialogues · 27-08-2019

00:00 00:23:31