Hoe kun je als bedrijf door het in kaart brengen van de customer journey marketing persoonlijker en efficiënter maken? Presentator Meike de Jong ondervraagt in aflevering drie van Digital Dialogues - de podcastserie van Adformatie en Google over digital maturity - Mirella Kleijnen (professor customer experience management VU), Diederik den Dekker (growth team Picnic) en Reynder Bruyns (head digital strategy iProspect) over échte klant-inzichten. Leer over hoe Picnic dit dagelijks doet (niet alleen met data!), de struggles van bedrijven en wat de wetenschap zegt over de optimale klantreis. Presentatie: Meike de Jong Productie: Frank Kromer van Microphone Media
Gemaakt door: Adformatie | Google Eerste aflevering: 12-02-2023
De podcast Digital Dialogues heeft in totaal 6 afleveringen
Maker: Adformatie | Google Datum: 27-08-2019
Maker: Adformatie | Google Datum: 27-08-2019
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.