Armoede bestrijden in opkomende landen door te investeren in mensen en bedrijven. Dat is de missie van LendaHand. Lendahand is een innovatief crowdfundingplatform dat zich richt op het creëren van impact door te financieren in ondernemers in ontwikkelingslanden. Lendahand is al 12 jaar actief, en CEO Arno Hoogenhuizen deelt openhartig zijn visie op de groei van het platform. Hoe zorg je ervoor dat je de balans behoudt tussen het intrinsieke willen ondersteunen van ondernemers in verre landen en tegelijkertijd oog houden voor de wensen en behoeften van de financiers van deze ondernemers? En kun je de ondernemer het beste ondersteunen via een directe financiering? Of juist indirect, via een lokale impactbank? Arno vertelt over deze dilemma's, waarbij zijn ideeën - zonder er weet van te hebben - perfect aansluiten bij de lijfspreuk van de kreeft: Kracht door kwetsbaarheid! Een website pagina vol met 'tekortkomingen': https://youtu.be/ERMjBJbyx-g
Gemaakt door: Lobster Company Eerste aflevering: 17-07-2022
De podcast De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen heeft in totaal 72 afleveringen
Maker: Lobster Company Datum: 02-11-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.