Stefanie Fernandez, directeur klant en dienstverlening bij ASN Bank vertelt vol warmte en bezieling over bankieren vanuit de missie. Waarbij de mens de belangrijkste factor is. En waar ze de klant in het hart wil raken met de geboden dienstverlening. Met volop uitdagingen: - Hoe maken we als bank duurzaamheid toegankelijk, betaalbaar, en niet te vergeten ook leuk voor de consument? - En hoe maken we de klant duidelijk dat hij/zij een enorme impact kan maken met zijn/haar financiële keuzes? Stefanie legt uit hoe ASN Bank deze uitdagingen tegemoet treedt. Waar mogelijk in samenwerking met partners. Met een mindset waarin ASN Bank vooral wil waarmaken wat ze zegt. Eerst doen en dan pas vertellen. Bekijk een kort fragment van dit interview op YouTube: https://youtu.be/q8tXecSoHLM
Gemaakt door: Lobster Company Eerste aflevering: 17-07-2022
De podcast De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen heeft in totaal 72 afleveringen
Maker: Lobster Company Datum: 04-02-2023
Maker: Lobster Company Datum: 04-03-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.