Ik sprak met Tim Zuidgeest, de enthousiaste co-founder en consumentenpsycholoog van neuromarketing-bedrijf ST&T, die net hun naam hebben gewijzigd naar Unravel. Daar doen ze onderzoek voor grote namen als Albert Heijn, Mme Tussauds en Nutri ...
Welkom bij de Namarama Show, waarin ik in gesprek ga met - en op zoek ga naar - namen uit de wereld van marketing en reclame. Mijn naam is Floris Hülsmann, oprichter van naamcreatiebureau Namarama. Ooit begonnen als copywriter en inmiddels uitgegroeid tot ondernemer. Voor mij begint en eindigt alles met een naam. Door middel van inspirerende gesprekken geef ik je unieke inkijkjes in hoe de kracht van namen.
Ik sprak met Tim Zuidgeest, de enthousiaste co-founder en consumentenpsycholoog van neuromarketing-bedrijf ST&T, die net hun naam hebben gewijzigd naar Unravel. Daar doen ze onderzoek voor grote namen als Albert Heijn, Mme Tussauds en Nutri ...
Geert-Jan is een echte serial entrepreneur. Een man met een sterke innerlijke drive om de dingen eenvoudiger te maken. Hij runt meerdere bedrijven waarbij internet de verbindende factor vormt. Zo startte hij het webbouwbedrijf Uw Website Ka ...
Merken en merknamen bestaan alleen maar in ons hoofd. Iets wat Andy Mosmans enorm fascineerd en hij door zijn hele carrière meenam. Andy is directielid van reclamebureau ARA, branding expert, investeerder, voorzitter van de Raad van Toezich ...
De eerste aflevering van de Namarama Show, mijn nieuwe podcast waarin ik in gesprek ga met - en op zoek ga naar - namen uit de wereld van marketing en reclame. Alles begint en eindigt met een naam. Of het nou gaat over je bedrijf, je dienst ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.