In deze Namarama Show: Tadek Solarz. Dat is nog eens een mooie naam. Hij noemt zichzelf ‘marketingman’ en loopt al heel wat jaartjes mee in de reclamewereld. Met zijn bureau CMG in Leeuwarden (niet de beste naam maar hij vond hem wel meteen herkenbaar) knoopt hij meerdere bedrijven aan elkaar die vanuit verschillende invalshoeken marketing verzorgen voor diverse klanten. Het leuke is dat Tadek een mening over marketing heeft die soms dwars tegen alle andere meningen ingaat. Op Twitter, zijn blogs op DWVTS en Marketingfacts hoor je een ander geluid. Waar iedereen naar rechts kijkt, kijkt Tadek naar links en andersom. Nieuwsgierig en vol vragen gaat hij op zoek naar antwoorden. Is online wel de heilige graal waardoor bedrijven kunnen blijven bestaan? Of is het helemaal niet zo onnatuurlijk als er af en toe een winkel (zoals Intertoys) omvalt. Zeggen de mensen uit de bureauwereld wel wat ze echt denken? En zijn er nog wel merken die echt snappen hoe je een merk bouwt en compleet maakt? Tadek is echt gevoelig voor vorm en inhoud en mist af en toe het ambacht wat in de beginjaren nog zo gewoon was. Want gevoelig voor design zijn we allemaal, maar vaak kunnen we dat niet in woorden vangen. Hij zal niet beweren alle antwoorden in huis te hebben, maar zijn kritische blik kan voor een hoop mensen toch verfrissend kunnen werken. Vandaar dat ik hem ook heb uitgenodigd voor deze aflevering. Luister naar de parallelle werkelijkheid van Tadek Solarz. SHOWNOTES Tadek's blog DWVTS Tadek op Twitter CMG Groep CoolMinds
Gemaakt door: Floris Hülsmann Eerste aflevering: 06-12-2019
De podcast De Namarama Show heeft in totaal 79 afleveringen
Maker: Floris Hülsmann Datum: 04-04-2019
Maker: Floris Hülsmann Datum: 01-05-2019
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.