Vandaag in de Namarama Show spreek ik met Elja Daae – fantastische achternaam by the way die je uitspreekt als doo. Waar dat vandaan komt hoor je straks natuurlijk. Zij is de schrijfster van diverse boeken en haar derde boek is nét uit: Sup ...
Welkom bij de Namarama Show, waarin ik in gesprek ga met - en op zoek ga naar - namen uit de wereld van marketing en reclame. Mijn naam is Floris Hülsmann, oprichter van naamcreatiebureau Namarama. Ooit begonnen als copywriter en inmiddels uitgegroeid tot ondernemer. Voor mij begint en eindigt alles met een naam. Door middel van inspirerende gesprekken geef ik je unieke inkijkjes in hoe de kracht van namen.
Vandaag in de Namarama Show spreek ik met Elja Daae – fantastische achternaam by the way die je uitspreekt als doo. Waar dat vandaan komt hoor je straks natuurlijk. Zij is de schrijfster van diverse boeken en haar derde boek is nét uit: Sup ...
Vandaag spreek ik met Ariane van Mancius, oprichter van Now New Next. Ze is specialist in food en packaging trends. Ze ontwikkelt verpakkingen en branding voor de foodindustrie met speciale focus op de luchtvaart. De verpakking van je produ ...
In deze Namarama Show: Tadek Solarz. Dat is nog eens een mooie naam. Hij noemt zichzelf ‘marketingman’ en loopt al heel wat jaartjes mee in de reclamewereld. Met zijn bureau CMG in Leeuwarden (niet de beste naam maar hij vond hem wel meteen ...
Vandaag weer een gloednieuwe Namarama Show online. Deze week met niemand minder dan Henk-Jan van Essen. Henk-Jan is een solozeiler die snel zeeziek is. Dus gaat hij solozeilen. Dat typeert Henk-Jan het beste. Tegen de stroom in en zijn eige ...
Vandaag in de Namarama Show spreek ik met oud-collega en creatief directeur, goede vriend, vader van 4 kinderen Erwin Kleinjan van het gloednieuwe reclamebureau The Merge. Erwin werkt sinds 1994 in de reclamewereld, maar wilde dat eigenlijk ...
Ik sprak met Tim Zuidgeest, de enthousiaste co-founder en consumentenpsycholoog van neuromarketing-bedrijf ST&T, die net hun naam hebben gewijzigd naar Unravel. Daar doen ze onderzoek voor grote namen als Albert Heijn, Mme Tussauds en Nutri ...
Geert-Jan is een echte serial entrepreneur. Een man met een sterke innerlijke drive om de dingen eenvoudiger te maken. Hij runt meerdere bedrijven waarbij internet de verbindende factor vormt. Zo startte hij het webbouwbedrijf Uw Website Ka ...
Merken en merknamen bestaan alleen maar in ons hoofd. Iets wat Andy Mosmans enorm fascineerd en hij door zijn hele carrière meenam. Andy is directielid van reclamebureau ARA, branding expert, investeerder, voorzitter van de Raad van Toezich ...
De eerste aflevering van de Namarama Show, mijn nieuwe podcast waarin ik in gesprek ga met - en op zoek ga naar - namen uit de wereld van marketing en reclame. Alles begint en eindigt met een naam. Of het nou gaat over je bedrijf, je dienst ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.