Ed Stibbe is geen onbekende naam in reclameland. Hij werkte vanaf de jaren ’90 bij grote bureaus als FHV/BBDO, PMSvW en Lintas. Met legende Bela Stamenkovic richtte hij SSSS & Orchestra op en nu werkt hij zelfstandig als ES & Company. Ed gelooft niet alleen dat je als voorkeursmerk het meeste marktaandeel gaat winnen, hij heeft het ook grondig laten onderzoeken. Lange tijd hebben merken het geloof in sterke branding een beetje opgegeven, maar Ed maakt je er weer enthousiast voor. Het gaat dus niet alleen om de ‘performance’ van je merk, maar juist ook de branding. Omdat marketing alleen maar ingewikkelder is geworden en data veel belangrijker is branding een beetje een ondergeschoven kindje geworden. In zijn nieuwe boek Why winners give it all, waarom voorkeursmerken altijd winnen en hoe jij dat ook kunt, legt hij haarfijn uit hoe dat werkt. Hij legt uit dat bekendheid nog geen garantie is voor succes is, maar uitgekiende branding wel. Ook kom je erachter waarom Ed kritisch is over de ‘why’ van Simon Sinek (dat is toch bijna godslastering?) en wat zijn favoriete methodes zijn om een voorkeursmerk te worden. Veel luisterplezier met deze laatste Namarama Show van dit jaar. SHOWNOTES ES & Company Why winners give it all Ed Stibbe op LinkedIn FHV/BBDO
Gemaakt door: Floris Hülsmann Eerste aflevering: 06-12-2019
De podcast De Namarama Show heeft in totaal 79 afleveringen
Maker: Floris Hülsmann Datum: 10-12-2020
Maker: Floris Hülsmann Datum: 19-02-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.