Weer een aflevering vol met ‘golden nuggets’ zoals dat zo mooi heet, want deze keer spreek ik met Bert Hagendoorn, die opereert onder zijn eigen naam Bert Hagendoorn. Waarom hij werkt onder zijn eigen naam en niet een bedrijfsnaam koos, hoor je in deze podcast. Als je in de creatieve sector werkt, kun je moeilijk om Bert heen. Want hij is de to-go-to-guy die je helpt om je beter in de markt te zetten – oftewel positioneren. Hij haalt het onderste uit de kan naar boven bij de bureaus zodat ze beter kunnen laten zien waar ze goed in zijn. Natuurlijk een interessant gegeven, waarom hebben reclamebureaus iemand anders nodig om reclame voor zichzelf te maken? Dan komt natuurlijk meteen het belang van namen voor bureaus in beeld. Waar het vroeger met strakke afkortingen werd afgedaan (TBWA, FHV, DDB) is het nu creativiteit wat de klok slaat. MediaMonks, Superhero Cheesecake of Achtung! En wat moet je met een naam als Vruchtvlees? Bert was ooit hoofdredacteur van een designmagazine Dzone en werkte voor Photoshop oftewel Adobe. Met zijn kennis van en liefde voor design is hij ook oprichter en voorzitter van Dutch Digital Design, de club die ons talentvolle Nederlandse design in het buitenland propageert. SHOWNOTES Bert Hagendoorn Bert op LinkedIn Dutch Digital Design Adobe Wat positioneren inhoudt en hoe dat ook jouw business in beweging kan brengen hoor je zo van Bert.
Gemaakt door: Floris Hülsmann Eerste aflevering: 06-12-2019
De podcast De Namarama Show heeft in totaal 79 afleveringen
Maker: Floris Hülsmann Datum: 30-04-2021
Maker: Floris Hülsmann Datum: 02-09-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.