Aflevering Maak Je Merk Merkwaardig Met Niels Vrijhoeven

· Aflevering van de podcast: De Namarama Show

Vandaag ben ik in gesprek met Niels Vrijhoeven. Niels is freelance strateeg en heeft een wel heel interessant carrièrepad afgelegd. Zijn mentor was al die tijd niemand minder dan Goos Geursen, 21 jaar lang bekend strateeg en partner van wat ooit het ministerie van de reclame heette: FHV. Als je het gebouw in Amstelveen ooit hebt mogen betreden dan weet je waar ik het over heb. Het is geweldig om te horen hoe de omwegen van Niels hem leiden tot het reclamebureau van oa Kluun oftewel Raymond van de Klundert, Project X. Of de bewogen tijd bij de grootste krant van Nederland, De Telegraaf om daar Speurders en digitale content van de grond te krijgen. En hij was nauw betrokken bij de oprichting van de aandelenapp Bux en vertelt hoe ze een commercial met een mini-budget toch op tv kregen. Over hoe creativiteit plaats maakte voor data, maar hoe data nu weer plaats maakt voor creativiteit. En nog veel meer mooie inzichten voor je merk. Genoeg stof tot nadenken! SHOWNOTES Niels Vrijhoeven Goos Geursen Bux Kluun FHV  

Speelgoedwinkel
De Namarama Show

De Namarama Show

Gemaakt door: Floris Hülsmann Eerste aflevering: 06-12-2019

De podcast De Namarama Show heeft in totaal 79 afleveringen

Vorige aflevering

Het nut van goed design met Jop Quirindongo

Het nut van goed design met Jop Quirindongo

Maker: Floris Hülsmann Datum: 14-10-2021

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Maak je merk merkwaardig met Niels Vrijhoeven

De Namarama Show · 09-12-2021

00:00 54:41