Onder leiding van Radjen van Wilsem (CEO CSDM) debatteren Yorick Blonck (sales en business owner van het e-commerce platform Oohrder) en Sebastian Op het Veld (MyAdbooker) over het fenomeen public video aan de hand van een aantal stellingen. 1) Adverteerders geloven (nog) niet in public video in DOOH, terwijl wel veel netwerken ervoor ingericht zijn (denk aan CSDM met de Cinema-screens) 2) Adverteerders weten YouTube wel snel te vinden met public video. ‘Eén van de opvallende zaken is dat de kwaliteit van YouTube achteruit gaat. Steeds meer adverteerders vinden niet meer op YouTube wat ze daar altijd gevonden hebben. Waar die naartoe gaan, dat is de grote vraag. Veel partijen blijven afhankelijk van dat platform, want die hebben daar een x-aantal contacten die ze willen bereiken, maar ze zijn wel op zoek naar alternatieven. Daar valt dus een gat. Op televisie is dat niet meer in te vullen en dat biedt kansen voor Digital Out Of Home.’
Gemaakt door: CS Digital Media Eerste aflevering: 13-03-2024
De podcast CSDM Podcast heeft in totaal 58 afleveringen
Maker: CS Digital Media Datum: 06-07-2022
Maker: CS Digital Media Datum: 31-08-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.