Nike, Apple, AT&T. Amerikaanse merken weten met fictionele content een massapubliek aan zich te binden. Wat kunnen merken leren van filmmakers en hoe kan je fictie succesvol inzetten voor je merkverhaal? In deze aflevering van Context duiken Anne en Jens hier dieper op in. En daarvoor spreken ze niemand minder dan een van Nederlands succesvolste filmmakers: Will Koopman (o.a. Oogappels, Gooische Vrouwen en Terug naar de Kust). Kijktips: AT&T - Guilty Party Brother - The Cartridge Family Nike - Better for it Longchamp
Gemaakt door: N=Content Eerste aflevering: 23-10-2022
De podcast Context heeft in totaal 20 afleveringen
Maker: N=Content Datum: 26-07-2023
Maker: N=Content Datum: 25-10-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.