Aflevering Wat Will Koopman Ons Leert Over Fictie

· Aflevering van de podcast: Context

Nike, Apple, AT&T. Amerikaanse merken weten met fictionele content een massapubliek aan zich te binden. Wat kunnen merken leren van filmmakers en hoe kan je fictie succesvol inzetten voor je merkverhaal? In deze aflevering van Context duiken Anne en Jens hier dieper op in. En daarvoor spreken ze niemand minder dan een van Nederlands succesvolste filmmakers: Will Koopman (o.a. Oogappels, Gooische Vrouwen en Terug naar de Kust). Kijktips: AT&T - Guilty Party Brother - The Cartridge Family Nike - Better for it Longchamp

Speelgoedwinkel
Context

Context

Gemaakt door: N=Content Eerste aflevering: 23-10-2022

De podcast Context heeft in totaal 20 afleveringen

Vorige aflevering

Wat Tim Knol ons leert over communities

Wat Tim Knol ons leert over communities

Maker: N=Content Datum: 26-07-2023

Volgende aflevering

Wat Tim de Gier (Podimo) ons leert over Podcasts

Wat Tim de Gier (Podimo) ons leert over Podcasts

Maker: N=Content Datum: 25-10-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Wat Will Koopman ons leert over fictie

Context · 15-09-2023

00:00 0:28:23