Aflevering Wat Tim Knol Ons Leert Over Communities

· Aflevering van de podcast: Context

Sommige merken ontstijgen hun product, hen lukt het om een community te bouwen met een trouwe groep fans: de Apple fanboys, de Tupperware moeders en de Harley Davidson rijders van deze wereld. Hoe doen ze dat? In deze aflevering van context leren we daar meer over van zanger Tim Knol. Hem lukte het om als muzikant een community op te bouwen dat verder gaat dan zijn muziek: het is een heuse trouwe Wandelclub. Met clubblaadje, nieuwsbrief en muzikale wandeltochten. Hoe bouwde hij deze groep ambassadeurs om het merk Tim Knol heen? En welke lessen kunnen we uit communities trekken zoals die van Apple?

Speelgoedwinkel
Context

Context

Gemaakt door: N=Content Eerste aflevering: 23-10-2022

De podcast Context heeft in totaal 20 afleveringen

Vorige aflevering

Wat Arbeidsvitaminen ons leert over formats

Wat Arbeidsvitaminen ons leert over formats

Maker: N=Content Datum: 28-06-2023

Volgende aflevering

Wat Will Koopman ons leert over fictie

Wat Will Koopman ons leert over fictie

Maker: N=Content Datum: 15-09-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Wat Tim Knol ons leert over communities

Context · 26-07-2023

00:00 0:31:09