De afgelopen paar weken las ik een aantal artikelen die stelden dat social media marketing voor kleine bedrijven zo goed als dood was. Goed onderbouwde artikelen met een paar stevige argumenten. Maar gesteld dat dat waar is, wat kun JIJ met die wetenschap? Social media helemaal links laten liggen? Anders inzetten? Of stug doorgaan? In deze aflevering ga ik mijn best doen om daar iets zinnigs over te zeggen. Waarom zou social media dood zijn?5 redenen Het bereik op social media is enorm teruggelopen Adverteren wordt steeds duurder wat de ROI onder druk zet Teveel bots en negativiteit Bedrijven die allemaal aan het zenden zijn en elkaar bezighouden op social Voortdurende wijzigingen, ongrijpbare algoritmes, als klant word je niet gehoord Dus ja, als social media een bedrijf was, dan was het inderdaad dood geweest: ontevreden klanten, negatieve recensies, duur en het doet niet langer wat het ooit beloofde. Maar dat geldt vooral voor de oude vorm van social media marketing. Laat je die los dan zijn er zeker oplossingen om toch meer te bereiken met social media marketing. In deze aflevering hoor je er vier. 4x effectieve social media marketingDeel kennis, entertain of doe beide, maar kies de vorm die bij jouw doelen past Maak van social media berichten wegwijzers naar andere plekken waar je meer regie hebt en waar je het beste van jezelf laat zien Gebruik social media marketing als mens Kies vaker voor andere platformen
Gemaakt door: Linda Krijns, Sstroop Marketing Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast Contentdiva's heeft in totaal 114 afleveringen
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 11-10-2022
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 08-11-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.