Als je iemand bent die graag koopjes scoort in winkels, is deze aflevering iets voor jou. Vandaag duiken we diep in het merk Action, een van de grootste retailmerken van Europa. Maar hier komt de twist—je ontdekt hoe ze niet alleen lage pr ...
Don’t be a penguin! Over positioneren: het fundament van succesvolle marketing. In ‘Don’t be a penguin’ duiken Merkelijkheid oprichters Ties Morskate, Tal Gonen en onafhankelijk presentator Bob Morskate in de wereld van het positioneren. Met meer dan twaalf jaar ervaring op dit vlak zien Ties en Tal dagelijks wat er mis gaat als bedrijven en personen zich in de markt proberen te zetten. In deze video-podcastserie gaan zij in gesprek met elkaar over aansprekende positioneringscases van bekende bedrijven wereldwijd en trekken, aan de hand hiervan, lessen voor de luisteraars.
Als je iemand bent die graag koopjes scoort in winkels, is deze aflevering iets voor jou. Vandaag duiken we diep in het merk Action, een van de grootste retailmerken van Europa. Maar hier komt de twist—je ontdekt hoe ze niet alleen lage pr ...
Als je serieus bent over je huidverzorgingsroutine, is dit gesprek een must-see. We duiken diep in de verborgen waarheden achter populaire huidverzorgingsmerken—dingen die de meeste consumenten niet weten, maar absoluut zouden moeten weten ...
Stofzuigen: we hebben er allemaal mee te maken. Maar wat is nu de beste stofzuiger? En is het je geld waard om een Dyson te kopen in plaats van een Miele, Bosch, Philips of Samsung van honderden euro's minder? Wij bespreken in deze a ...
De Efteling is de trots van Nederland als het gaat om pretparken. Het is zelfs een van de grootste pretparken van Europa als het gaat om bezoekersaantallen. Maar wist je dat de Efteling, net als vele andere parken, allerlei methodes gebrui ...
Tandpasta is bijna een magisch goedje. Heeft het wel zin om zonder tandpasta te poetsen? En hoe zit het met al die alternatieve tandpasta's zoals de zwarte houtskool tandpasta die populair is onder influencers? In deze aflevering dui ...
Deze video bespreekt de grootste verborgen geheimen achter het merk Coca Cola. Dit drankje, waar ooit cocaine in zat, is uitgegroeid tot een van de grootste bedrijven van de 21e eeuw. Maar wat veel mensen niet weten is hoe groot de invl ...
Diamonds are forever. Heb je deze zin wel eens gehoord? Bijna iedereen kent deze woorden. Marilyn Monroe zong erover en het was de titel van één van de bekendste James Bond films aller tijden. Diamanten zijn niet meer weg te denken u ...
Er zijn grote problemen in de dating-wereld. Steeds meer mensen zijn klaar met het gebruik van dating apps en verlangen weer naar meer fysieke, real-life interactie met anderen. In de afgelopen jaren zijn dating apps als Tinder, Happn, B ...
Dat is wat mensen tegenwoordig doen. Voor 500 euro 200 kledingstukken kopen en 80% weer weggooien. Geen fast fashion, maar ultra fast fashion. Met de opkomst van merken als SHEIN en TEMU is de kledingindustrie op haar grootste dieptepunt ...
We worden massaal belazerd door goede doelen en de grootste boef is de Nederlandse Loterij. Dus vonden wij van 'Don't be a penguin' het tijd om eens flink gas te geven, om uit te zoeken hoe het precies zit met de positionerin ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.