Aflevering 3. Persoonlijke Aandacht Door De Gehele (Klant)Reis. Van Boeking Tot Op Locatie. - Corné Hoogendoorn (Corendon)

· Aflevering van de podcast: Consuminded Podcast

In deze aflevering van de Consuminded podcast gaan we in gesprek met Corné Hoogendoorn. Als Marketing Director bij Corendon en Corendon Hotels & Resorts weet Corné als geen ander hoe je de ideale klantreis vorm geeft. Met Corné spreken we over het belang van persoonlijke aandacht door de gehele (klant)reis. Van de allereerste interactie, het boeken van de vakantie tot de ervaring op locatie. Over de rol van consumenten data, beleving en de lessen die Corné op deed in het proces.

Speelgoedwinkel
Consuminded Podcast

Consuminded Podcast

Gemaakt door: Building Blocks Eerste aflevering: 04-06-2023

De podcast Consuminded Podcast heeft in totaal 29 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

3. Persoonlijke aandacht door de gehele (klant)reis. Van boeking tot op locatie. - Corné Hoogendoorn (Corendon)

Consuminded Podcast · 13-04-2021

00:00 00:37:20