Aflevering 2. De Consument Binden Aan Je Merk Via Sport: Een Combinatie Van Passie En Data. - Bob Van Oosterhout (Triple Double)

· Aflevering van de podcast: Consuminded Podcast

In deze aflevering van de Consuminded podcast hebben we Bob van Oosterhout te gast. Als directeur van het sportmarketing bureau TripleDouble en als eigenaar van Heroes Den Bosch heeft Bob een bewezen track-record als het gaat om het koppelen van merken aan sport. Met Bob beantwoorden we de vraag hoe je de consument aan je merk kunt binden door de inzet van sport. En over de unieke combinatie van passie en data die hierbij een belangrijke rol speelt.

Speelgoedwinkel
Consuminded Podcast

Consuminded Podcast

Gemaakt door: Building Blocks Eerste aflevering: 04-06-2023

De podcast Consuminded Podcast heeft in totaal 29 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

2. De consument binden aan je merk via sport: een combinatie van passie en data. - Bob van Oosterhout (Triple Double)

Consuminded Podcast · 30-03-2021

00:00 00:46:55