Iedereen heeft wel een verhaal achter hoe ze zijn gekomen waar ze zijn. Vandaag deel ik in deze podcastaflevering een deel van mijn verhaal. Als ik terugkijk, begon het op 8 december, de dag dat deze podcast uitkomt. Veel sneeuw in Nederl ...
Meer klanten met minder online zichtbaarheid, het kan! Door beter online vindbaar te zijn :-) In deze podcast deel ik tips met je die voor een betere online vindbaarheid zullen zorgen zonder alle dagen online zichtbaar te hoeven zijn. Ik ben Caroline Mosies, van CarMos communicatieadvies en ik ondersteun ondernemers bij het behalen van een (voor hen) optimale online vindbaarheid. Want niet iedereen wil, of kan, dagelijks online zichtbaar zijn, maar als ondernemer willen we wel allemaal online gevonden worden.
Iedereen heeft wel een verhaal achter hoe ze zijn gekomen waar ze zijn. Vandaag deel ik in deze podcastaflevering een deel van mijn verhaal. Als ik terugkijk, begon het op 8 december, de dag dat deze podcast uitkomt. Veel sneeuw in Nederl ...
Wat is een optimale online vindbaarheid? Daarop is natuurlijk geen eenduidig antwoord mogelijk. Wat voor mij optimaal is, hoeft dat voor jou niet te zijn. En is het voor de supermarkt hier in het dorp zeer zeker niet. Het is afhankelijk ...
Als deze podcast uitkomt, is het de dag van de digitale inclusie (#dagvandedigitaleinclusie). Oftewel, een dag om extra stil te staan bij de digitale toegankelijkheid van bijvoorbeeld jouw website en andere communicatieuitingingen. Maar, o ...
Likes, comments, shares wat is nu echt belangrijk om online goed gevonden te worden? Iedereen heeft het maar over hoeveel volgers ze hebben en hoeveel likes. En iedereen wil meer, meer, meer. En viral gaan met een post, dat schijnt echt ...
Een dode link, een 404-pagina, laten we vooropstellen dat deze niet echt goed zijn voor je online vindbaarheid. Maar, je kunt ze wel beter inzetten dan de meeste ondernemers nu doen. In deze podcastaflevering deel ik hierover mijn ideeën. ...
Ik krijg regelmatig de vraag hoe ik tegen AI aankijk in combinatie met het Google Bedrijfsprofiel. Want ja, zoekopdrachten vinden lang niet allemaal meer plaats via Google. Veel zoekopdrachten verlopen ook via de diverse AI (Kunstmatige in ...
Als ondernemer weet je dat het ontvangen van reviews, de mening van anderen, testemonials belangrijk is. Met dit stukje 'social proof' zoals de genoemd wordt, vertelt namelijk iemand anders wat de waarde is van jouw product of dien ...
Je aanspreekvorm, oftewel zeg je U / u of je / jij op je website? Hoe spreek jij jouw bezoeker aan? Zoals je ziet, gebruik ik de je-vorm ;-). Dat pas het beste bij mij, mijn onderneming en, nog belangrijker, mijn klanten. Maar dat ook dez ...
Tijdens mijn Basisles Google Bedrijfsprofiel en mijn 1-op-1 Booster Online Vindbaarheid geef ik ook aan dat je goed na moet denken over de zoekwoorden waarop jij gevonden wilt worden. Of eigenlijk waar jouw doelgroep jou op zoekt. Afgelope ...
'Ik ben bang voor negatieve reviews dus ik wil geen Google Bedrijfsprofiel' denk (of zeg) jij dit ook wel eens? Ergens begrijp ik het wel. Keer op keer blijken Google reviews namelijk echt goed te werken voor je online vindbaarhei ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.