Aflevering E69 | Marjolijn Meynen (De Bijenkorf) Over Customer Experience

· Aflevering van de podcast: CMOtalk

De Bijenkorf richt haar pijlen steeds meer op online, e-commerce en op bezoekers over de grens. Hoe borgt het luxe warenhuis op al die terreinen de premium klantbeleving die we zo gewend zijn van de retailer, de afgelopen 151 jaar? Klaas interviewt Marjolijn Meynen, CMO van de Bijenkorf over klantbeleving. “Het wordt pas leuk als je de digitale wereld gaat combineren met de fysieke wereld”.

Speelgoedwinkel
CMOtalk

CMOtalk

Gemaakt door: Klaas Weima Eerste aflevering: 23-11-2019

De podcast CMOtalk heeft in totaal 69 afleveringen

Vorige aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

E69 | Marjolijn Meynen (de Bijenkorf) over customer experience

CMOtalk · 19-05-2021

00:00 28:46