Met bijna 5 miljoen leden kun je stellen dat de ANWB een grote maatschappelijke verantwoordelijkheid heeft. En die rol neemt zij met succes op zich: van het Automaatje waarmee vrijwilligers minder mobiele mensen helpen, tot de lobby in politiek Den Haag. Klaas Weima interviewt Charlotte Zelders, CMO bij ANWB over maatschappelijk verantwoorde marketing (MVM). Hoe kies je als merk relevante thema’s waarmee je echt impact kunt maken en hoe krijg je de organisatie daarin mee? En vervolgens: hoe zorg je dat je het verhaal goed over de buhne brengt en je blijft raken en activeren? Je hoort het in de 68e aflevering met ANWB.
Gemaakt door: Klaas Weima Eerste aflevering: 23-11-2019
De podcast CMOtalk heeft in totaal 69 afleveringen
Maker: Klaas Weima Datum: 07-04-2021
Maker: Klaas Weima Datum: 19-05-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.