Aflevering E77 | Hella De Weger (A.S.R.) Over Brand Building

· Aflevering van de podcast: CMOtalk.nl

‘Dit is de tijd van doen’, wat begon als een commercial met rapper Sticks en een Loden Leeuw, is uitgegroeid tot een compleet geïntegreerd merkverhaal met als kers op de taart een Gouden Effie. Toen Hella de Weger bij a.s.r. binnenkwam was het snel duidelijk dat er eerst iets aan het merk imago moest worden gedaan voordat er kon worden gefocust op conversie. Toen de campagne een Loden Leeuw won ging Hella niet verslagen in een hoekje zitten, het concept werd getweaked en verbeterd. In 2021 werd dit harde werk bekroond met de prestigieuze Gouden Effie. Hoe heeft Hella dit traject ervaren? Je hoort het bij CMOtalk!

Speelgoedwinkel
CMOtalk.nl

CMOtalk.nl

Gemaakt door: Klaas Weima - Energize Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMOtalk.nl heeft in totaal 42 afleveringen

Vorige aflevering

E76 | Caroline van Turennout (Zeeman) over de kracht van positioneren

E76 | Caroline van Turennout (Zeeman) over de kracht van positioneren

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 24-02-2022

Volgende aflevering

E78 | Johan van der Zanden (Albert Heijn) over de omnichannel strategie

E78 | Johan van der Zanden (Albert Heijn) over de omnichannel strategie

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 29-04-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

E77 | Hella de Weger (a.s.r.) over brand building

CMOtalk.nl · 01-04-2022

00:00 00:29:26