Aflevering E78 | Johan Van Der Zanden (Albert Heijn) Over De Omnichannel Strategie

· Aflevering van de podcast: CMOtalk.nl

Met de app, boodschappen thuisbezorgen, AH To-Go, e-commerce, in-store communication en natuurlijk de klassieke supermarkt is Albert Heijn werkelijk overal. In CMOtalk praten we met Johan van der Zanden, Directeur Marketing & Communicatie, over de omnichannel strategie van Albert Heijn. Hoe heeft Johan ervoor gezorgd dat de strategie zo succesvol is? En hoe wapent Albert Heijn zich tegen nieuwe spelers als Picnic en flitsbezorgers? Je hoort het van de marketingeindbaas zelf, in CMOtalk!

Speelgoedwinkel
CMOtalk.nl

CMOtalk.nl

Gemaakt door: Klaas Weima - Energize Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMOtalk.nl heeft in totaal 42 afleveringen

Vorige aflevering

E77 | Hella de Weger (a.s.r.) over brand building

E77 | Hella de Weger (a.s.r.) over brand building

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 01-04-2022

Volgende aflevering

E79 | Aleks Fiege (Enrico Food) over ondernemen

E79 | Aleks Fiege (Enrico Food) over ondernemen

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 25-05-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

E78 | Johan van der Zanden (Albert Heijn) over de omnichannel strategie

CMOtalk.nl · 29-04-2022

00:00 00:33:08