Met de app, boodschappen thuisbezorgen, AH To-Go, e-commerce, in-store communication en natuurlijk de klassieke supermarkt is Albert Heijn werkelijk overal. In CMOtalk praten we met Johan van der Zanden, Directeur Marketing & Communicatie, over de omnichannel strategie van Albert Heijn. Hoe heeft Johan ervoor gezorgd dat de strategie zo succesvol is? En hoe wapent Albert Heijn zich tegen nieuwe spelers als Picnic en flitsbezorgers? Je hoort het van de marketingeindbaas zelf, in CMOtalk!
Gemaakt door: Klaas Weima - Energize Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMOtalk.nl heeft in totaal 42 afleveringen
Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 01-04-2022
Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 25-05-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.