Zeeman heeft de laatste jaren grote succes geboekt met meerdere gouden Effies. Campagnes als Lucht, de Sneaker en de trouwjurk zijn alom bekend. In aflevering 76 van CMOtalk vertelt Caroline wat er aan de basis van dit grote succes staat, de sterke positionering. “Zo eenvoudig kan het zijn” staat aan de basis van alles wat Zeeman doet. Hoe kom je bij een sterke positionering? En hoe zorg je dat je dit goed door vertaald naar succesvolle campagnes? Je hoort van Caroline, directeur marketing en e-commerce van Zeeman!
Gemaakt door: Klaas Weima - Energize Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMOtalk.nl heeft in totaal 42 afleveringen
Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 22-12-2021
Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 01-04-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.