Aflevering E76 | Caroline Van Turennout (Zeeman) Over De Kracht Van Positioneren

· Aflevering van de podcast: CMOtalk.nl

Zeeman heeft de laatste jaren grote succes geboekt met meerdere gouden Effies. Campagnes als Lucht, de Sneaker en de trouwjurk zijn alom bekend. In aflevering 76 van CMOtalk vertelt Caroline wat er aan de basis van dit grote succes staat, de sterke positionering. “Zo eenvoudig kan het zijn” staat aan de basis van alles wat Zeeman doet. Hoe kom je bij een sterke positionering? En hoe zorg je dat je dit goed door vertaald naar succesvolle campagnes? Je hoort van Caroline, directeur marketing en e-commerce van Zeeman!

Speelgoedwinkel
CMOtalk.nl

CMOtalk.nl

Gemaakt door: Klaas Weima - Energize Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMOtalk.nl heeft in totaal 42 afleveringen

Vorige aflevering

E75 | Karlijn in ‘t Veld (Coca-Cola) over duurzaamheid

E75 | Karlijn in ‘t Veld (Coca-Cola) over duurzaamheid

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 22-12-2021

Volgende aflevering

E77 | Hella de Weger (a.s.r.) over brand building

E77 | Hella de Weger (a.s.r.) over brand building

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 01-04-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

E76 | Caroline van Turennout (Zeeman) over de kracht van positioneren

CMOtalk.nl · 24-02-2022

00:00 00:30:39