Aflevering #6 - Elisabeth Vanhoutte (Uantwerpen): ‘Op Mijn Eerste Dag Vroeg Ik Naar De Merkwaarden, En Ik Werd Bijna Naar Huis Gestuurd’

· Aflevering van de podcast: CMO voices

Empathie is de kern van marketing, zegt Elisabeth Vanhoutte, CMO van de Universiteit Antwerpen. ‘Als marketeer ben je niet de referentie. Het is wel cruciaal dat je kunt doorvoelen wie de eindklant en wie de interne ambassadeur is, dat je begrijpt waar het wringt en waar je relevantie kan toevoegen.’ Op zoek naar meer? CMO voices heeft ook een Franstalige podcastreeks. Luister hier naar de afleveringen met Aude Mayence (Delhaize), José Fernandez (D’Ieteren), Aurélie Denayer (Proximus), Camille Audet (AXA) en Valérie Morfitis (Unilever). Volg ons ook ... - op het dossier CMO voices op tijd.be - via Apple Podcast en Spotify Credits:

    - Host: Danny Devriendt - Een initiatief van UBA & Trustmedia See omnystudio.com/listener for privacy information.

Speelgoedwinkel
CMO voices

CMO voices

Gemaakt door: UBA & Trustmedia Eerste aflevering: 22-09-2024

De podcast CMO voices heeft in totaal 6 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#6 - Elisabeth Vanhoutte (UAntwerpen): ‘Op mijn eerste dag vroeg ik naar de merkwaarden, en ik werd bijna naar huis gestuurd’

CMO voices · 26-02-2025

00:00 00:28:55