Aflevering #7 - Marilyn Debisschop (Telenet): In Communicatie Is Een Simpele Sorry Soms Niet Genoeg’

· Aflevering van de podcast: CMO voices

Als merk- en communicatiedirecteur van Telenet weet Marilyn Debisschop als geen ander hoe je relevant blijft in een markt die razendsnel verandert. Hoe trek je klanten en partners aan? Hoe breng je technologie en connectiviteit tot leven via branding en storytelling? ‘Met empathie.’ Op zoek naar meer? CMO voices heeft ook een Franstalige podcastreeks. Luister hier naar de afleveringen met Aude Mayence (Delhaize), José Fernandez (D’Ieteren), Aurélie Denayer (Proximus), Camille Audet (AXA), Valérie Morfitis (Unilever) en Etienne Bachellier (Alken-Maes). Volg ons ook ... - op het dossier CMO voices op tijd.be - via Apple Podcast en Spotify Credits:

    - Host: Danny Devriendt - Een initiatief van UBA & Trustmedia See omnystudio.com/listener for privacy information.

Speelgoedwinkel
CMO voices

CMO voices

Gemaakt door: UBA & Trustmedia Eerste aflevering: 22-09-2024

De podcast CMO voices heeft in totaal 7 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#7 - Marilyn Debisschop (Telenet): In communicatie is een simpele sorry soms niet genoeg’

CMO voices · 16-04-2025

00:00 00:37:00