Aflevering #5 Tamta Mamistvalovi (Colruyt): ‘Je Neemt Een Hamer En Dan Klop Je 50 Jaar Op Dezelfde Nagel – Dat Is Marketing’

· Aflevering van de podcast: CMO voices

Vijf jaar geleden maakte Tamta Mamistvalovi de overstap van de multinational P&G naar het oer-Belgische Colruyt. Daar waakt ze nu als head of marketing over de kern van het warenhuismerk. ‘Marketing is absoluut meer dan een kostenpost, het is een investering die zich terugverdient.’ Op zoek naar meer? CMO voices heeft ook een Franstalige podcastreeks. Luister hier naar de afleveringen met Aude Mayence (Delhaize), José Fernandez (D’Ieteren), Aurélie Denayer (Proximus) en Camille Audet (AXA). Volg ons ook ... - op het dossier CMO voices op tijd.be - via Apple Podcast en Spotify Credits:

    - Host: Danny Devriendt - Een initiatief van UBA & Trustmedia See omnystudio.com/listener for privacy information.

Speelgoedwinkel
CMO voices

CMO voices

Gemaakt door: UBA & Trustmedia Eerste aflevering: 22-09-2024

De podcast CMO voices heeft in totaal 5 afleveringen

Vorige aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#5 Tamta Mamistvalovi (Colruyt): ‘Je neemt een hamer en dan klop je 50 jaar op dezelfde nagel – dat is marketing’

CMO voices · 31-01-2025

00:00 00:27:51