Aflevering #4 Isabel Baert (Neuhaus): ‘Zorg Dat Iedereen Weet Wat Jouw Iconisch Product Is’

· Aflevering van de podcast: CMO voices

De lievelingspraline van Neuhaus-CEO Isabel Baert is de Pierre, een karamel met een beetje zout en een krokantje. ‘Ongelooflijk lekker.’ En als het over marketing gaat, is haar gouden gebod: blijf dicht bij je kern. Dus daarom maakt Neuhaus bijvoorbeeld geen ijsjes meer, maar innoveert het met overheerlijke vegan pralines. Op zoek naar meer? CMO Voices heeft ook een Franstalige podcastreeks. Luister hier naar de afleveringen met Aude Mayence (Delhaize), José Fernandez (D’Ieteren), Aurélie Denayer (Proximus) en Camille Audet (AXA). Volg ons ook ... - op het dossier CMO voices op tijd.be - via Apple Podcast en Spotify Credits:

    - Host: Danny Devriendt - Een initiatief van UBA & Trustmedia See omnystudio.com/listener for privacy information.

Speelgoedwinkel
CMO voices

CMO voices

Gemaakt door: UBA & Trustmedia Eerste aflevering: 22-09-2024

De podcast CMO voices heeft in totaal 4 afleveringen

Vorige aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#4 Isabel Baert (Neuhaus): ‘Zorg dat iedereen weet wat jouw iconisch product is’

CMO voices · 19-12-2024

00:00 00:30:35