Aflevering #2 Katrien Herwege (Eneco): ‘Kunnen We Voor Eens En Voor Altijd Stoppen Met De Term Marketingblabla?’

· Aflevering van de podcast: CMO voices

De tweede aflevering van de podcast CMO voices verwelkomt Katrien Herwege. Zij vroeg zich af of haar marketingpassie voor Fast Moving Consumer Goods ook zou standhouden in andere sectoren en koos in 2023 voor de duurzame energieleverancier Eneco. ‘Geen enkele dag wordt hetzelfde, beloofden ze. Jaja, dacht ik. Maar ze hadden gelijk.’ Op zoek naar meer? CMO Voices heeft ook een Franstalige podcastreeks. Luister hier naar aflevering 2 met José Fernandez, Chief Customer Experience, Marketing & Digital Officer bij D’Ieteren Volg ons ook ... - op het dossier CMO voices op tijd.be - via Apple Podcast en Spotify Credits:

    - Host: Danny Devriendt - Een initiatief van UBA & Trustmedia See omnystudio.com/listener for privacy information.

Speelgoedwinkel
CMO voices

CMO voices

Gemaakt door: UBA & Trustmedia Eerste aflevering: 22-09-2024

De podcast CMO voices heeft in totaal 2 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#2 Katrien Herwege (Eneco): ‘Kunnen we voor eens en voor altijd stoppen met de term marketingblabla?’

CMO voices · 24-10-2024

00:00 00:27:07