Aflevering #1 Ewoud Van Der Heyden (Bmw): ‘Nee, Een Bmw Verkoopt Zichzelf Niet, Daar Wordt Héél Hard Aan Gewerkt’

· Aflevering van de podcast: CMO voices

In de eerste aflevering van de podcastreeks CMO voices vertelt Ewoud Van Der Heyden dat hij voor zijn negende verjaardag al een bezoek wilde brengen aan het BMW-museum in München. Ondertussen werkt hij 26 jaar bij de Duitse autobouwer, sinds 2020 als marketing director BMW Belux. ‘Vroeger wilden mensen met hun auto tonen hoe succesvol ze waren. Nu willen ze tonen hoe ze bijdragen aan een duurzame toekomst.’ Op zoek naar meer? CMO Voices heeft ook een Franstalige podcastreeks. Luister hier naar aflevering 1 met Aude Mayence, Vice President Marketing & Digital bij Delhaize Belgium. Volg ons ook ... - op het dossier CMO voices op tijd.be - via Apple Podcast en Spotify Credits:

    - Host: Danny Devriendt - Een initiatief van UBA & Trustmedia See omnystudio.com/listener for privacy information.

Speelgoedwinkel
CMO voices

CMO voices

Gemaakt door: UBA & Trustmedia Eerste aflevering: 22-09-2024

De podcast CMO voices heeft in totaal 2 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#1 Ewoud Van Der Heyden (BMW): ‘Nee, een BMW verkoopt zichzelf niet, daar wordt héél hard aan gewerkt’

CMO voices · 18-09-2024

00:00 00:39:44