Een absolute must-listen podcast zeg ik het zelf. Met Bart ga ik in gesprek over AI. Ik wilde eigenlijk gaan praten over hoe kwaadaardig AI is, maar we kwamen uit op een super interessant onderwerp: hoe begin je nu echt met AI en hoe zet je ...
Chantal is sinds 2010 actief in de SEO-industrie en hielp in die tijd diverse grote en kleine bedrijven om meer uit SEO te halen. Niet door hoger te ranken, maar door breder te ranken. Dat was vaak eenvoudiger en leverde veel sneller resultaten op dan wanneer je maar blijft proberen zo hoog mogelijk in Google te komen. Nu is het tijd om ondernemers en andere SEO-specialisten te inspireren: kijk verder dan die nummer 1 positie, er kan zoveel meer en dat is zoveel eenvoudiger. Stop met het focussen op keywords, stop met het kijken naar links en stop met het volgen van rankings. Focus je op de gebruiker, op zoekopdrachten en relevante content. Op die manier kun je heel eenvoudig in de breedte vindbaar worden en enorm veel relevant verkeer aantrekken! Chantalsmink.nl is de podcast van Chantal Smink.
Een absolute must-listen podcast zeg ik het zelf. Met Bart ga ik in gesprek over AI. Ik wilde eigenlijk gaan praten over hoe kwaadaardig AI is, maar we kwamen uit op een super interessant onderwerp: hoe begin je nu echt met AI en hoe zet je ...
In deze spontane, ongeplande podcast ga ik met Ramon Eijkemans in gesprek over meetbaarheid in het AI-tijdperk. Het gaat niet meer traffic maar om profit, zegt men. Maar ja, kun je dat wel goed meten? "Nee" zeggen we allebei. En als we het ...
Op het SEO Benelux event in Antwerpen ging ik op zoek het antwoord op de vraag: wat moet de SEO'er doen, weten of kunnen om relevant te blijven voor de toekomst? Ik stelde de vraag aan niemand minder dan Jan-Willem Bobbink, Jan Caerels, Sa ...
Vrijdag 10 oktober was het weer tijd voor De Tafel van SEO, de live talkshow/podcast die wordt opgenomen bij de SEO Benelux Conference in Antwerpen. Aan de talkshowtafel van Gert Verhulst gingen Jerrel en ik in gesprek met Sander Tamaela, M ...
Een hele podcast naar aanleiding van een vraag van een luisteraar, wat leuk! Manon luisterde naar de podcast over 'Ik twijfel aan de waarde van GEO' en kwam met de vraag: wat zijn nu de KPI's van SEO & GEO in een zero-click wereld? Goede vr ...
Vaker in de media komen, veel mensen willen het graag. Maar het is ook enorm belangrijk als we het hebben over EEAT en het verkrijgen van mentions. En mentions zijn weer enorm belangrijk voor je aanwezigheid in AI-antwoordtools. Daarom: wie ...
In deze podcast ga ik in gesprek met Geertje Algera over hoe je als expert zichtbaar wordt met video. Zónder dure producties, maar gewoon met je smartphone. We hebben het over de opkomst van AI en wat dat betekent voor de betrouwbaarheid en ...
"SEO is GEO!" roepen veel mensen. Maar is dat wel zo? Ik denk er het mijne van en vroeg het aan Jan-Willem Bobbink, iemand die nog langer in "de SEO" zit dan ik. Ook hij ziet dat er toch wel degelijk verschillen zijn. Niets voor niets zegt ...
In deze aflevering deel ik mijn twijfels over GEO, de nieuwste hype in SEO-land. Iedereen lijkt van SEO naar GEO te switchen, maar klopt dat wel? Ik leg uit waarom het ‘als bron genoemd worden’ vaak veel minder waard is dan je denkt. Wie z' ...
In deze podcast gaan Roy en ik in gesprek over GEO en de Google AI-patenten over Ai-modus. Uiteraard bespreken we wat Query Fan out nu is, want dat lijkt het nieuwe toverwoord te zijn. En hoe je die Query Fan Out vragen in kaart kunt brenge ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.