In de tweede aflevering van "Beyond Lip Service: Een podcast over klantgerichtheid" hebben we een inspirerend gesprek met Katalien Dendooven, algemeen directeur van het Wit-Gele Kruis West-Vlaanderen. Katalien deelt haar visie op patiëntgericht werken en benadrukt het belang van organisatiewaarden, en hoe deze waarden worden geborgd en verankerd in de cultuur en het handelen van de gehele organisatie. In deze aflevering vertelt ze ook hoe innovatie binnen het Wit-Gele Kruis op een bottom-up manier wordt benaderd. Dit niet alleen om de zorg voor de patiënt te verbeteren, maar ook om medewerkers meer inspraak te geven en hun engagement te versterken. Katalien laat zien hoe betrokkenheid van het personeel cruciaal is voor het creëren van een organisatie waarin patiëntgerichtheid en continue verbetering hand in hand gaan. Luister mee en ontdek hoe het Wit-Gele Kruis patiëntgerichtheid als fundament ziet voor zowel hun zorgverlening als hun interne cultuur, en hoe innovatie van onderuit zorgt voor een duurzame en mensgerichte aanpak.
Gemaakt door: Arnaud Dierickx Eerste aflevering: 30-06-2024
De podcast Beyond Lip Service - Een podcast over klantgerichtheid heeft in totaal 2 afleveringen
Maker: Arnaud Dierickx Datum: 27-06-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.