In de eerste aflevering van "Beyond Lip Service: Een podcast over klantgerichtheid" duiken we diep in de wereld van Neuhaus, het legendarische chocolademerk. We hebben een boeiend gesprek met de huidige CEO, Isabelle Baert, die o ...
Welkom bij "Beyond Lip Service," de podcast, gemaakt door u.sentric, die dieper ingaat op wat er echt nodig is om de klant centraal te zetten. Bij deze podcast draait het om meer dan alleen een slogan; we gaan verder Beyond Lip Service. We brengen u verhalen van bedrijfsleiders en organisaties die erin geslaagd zijn hun klanten en patiënten echt centraal te stellen. We delen inzichten en laten zien hoe een klantgerichte benadering niet alleen de organisatieresultaten, maar ook de tevredenheid van medewerkers en klanten positief beïnvloedt.
In de eerste aflevering van "Beyond Lip Service: Een podcast over klantgerichtheid" duiken we diep in de wereld van Neuhaus, het legendarische chocolademerk. We hebben een boeiend gesprek met de huidige CEO, Isabelle Baert, die o ...
Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.