In de eerste aflevering van "Beyond Lip Service: Een podcast over klantgerichtheid" duiken we diep in de wereld van Neuhaus, het legendarische chocolademerk. We hebben een boeiend gesprek met de huidige CEO, Isabelle Baert, die ons meeneemt in de filosofie en strategie van het bedrijf en hoe klantgerichtheid centraal staat in alles wat ze doen. Isabelle deelt inzichten over hoe Neuhaus klantgerichtheid heeft gedefinieerd en vertaald naar de dagelijkse praktijk. Ze legt uit hoe het bedrijf constant werkt aan het elimineren van klantfrustraties en de cruciale rol die HR speelt in dit proces. Van het bepalen van strategische doelen tot het waarmaken van beloftes op de werkvloer, ontdek hoe Neuhaus zich richt op het leveren van een uitzonderlijke klantervaring. Luister mee en leer hoe Neuhaus klantgerichtheid niet alleen als een strategie, maar als een kernwaarde omarmt en implementeert in elke laag van de organisatie.
Gemaakt door: Arnaud Dierickx Eerste aflevering: 30-06-2024
De podcast Beyond Lip Service - Een podcast over klantgerichtheid heeft in totaal 2 afleveringen
Maker: Arnaud Dierickx Datum: 11-09-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.