Aflevering S2 Episode 38: Angelique Foré En Barbara De Beir, De Dames Van Generation Wow, Over Consistente Content- En Communicatiestrategie En De Kracht Van Een Hechte Community En Internationale Headliners

· Aflevering van de podcast: 50 Koffies

In deze aflevering hebben we het over hoe je als brand strategisch communiceert. Welk imago wil je uitstralen? Welke partnerships ga je aan voor een succesvolle launch? En hoe zet je jezelf en je bedrijf op de (internationale) kaart? We spreken met experts in creatieve marketing en strategische communicatie: Angelique Foré en Barbara De Beir. Ze vertellen hoe ze in enkele jaren tijd een community van ondernemende vrouwen bijeenbrachten met de juiste partners en een stevige dosis doorzettingsvermogen. Angelique loopt al meer dan vijftien jaar mee in de media- en communicatiesector. Ze werkte als televisieproducer bij Medialaan en was tien jaar medeoprichter en marketing & sales director bij Belmodo, een Belgisch online modeplatform en blogazine. Barbara De Beir heeft als marketeer gewerkt voor grote internationale bedrijven als Reckitt Benckiser en Imperial Meat Products. In 2017 werd ze General Manager van urban coworking space N°18 Ampla House in Gent, en ontmoette daar Angelique Foré. In 2019 lanceerde het ondernemende vrouwenduo Generation WOW, een community voor ambitieuze vrouwen in alle fases van ondernemerschap. Ze organiseren ook conferenties met internationale headliners als Esther Perel, Bobbi Brown en binnenkort Randi Zuckerberg.

Speelgoedwinkel
50 Koffies

50 Koffies

Gemaakt door: Yana Smits & Nadia El Makhfi Eerste aflevering: 03-05-2022

De podcast 50 Koffies heeft in totaal 114 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

S2 EPISODE 38: Angelique Foré en Barbara De Beir, de dames van Generation WOW, over consistente content- en communicatiestrategie en de kracht van een hechte community en internationale headliners

50 Koffies · 05-02-2024

00:00 01:01:28