Deze 32-jarige ondernemer en investeerder gelooft sterk in contactmomenten creëren tussen mens en merk. Hij lanceerde al verschillende succesvolle bedrijven die miljoenen omzet draaien, en hielp grote merken zoals Studio 100 en Lidl om nog dichter bij de consument te staan. Gil Dejonghe beschrijft wanneer merkactivatie wel of niet misloopt, hoe je als startend bedrijf effectief kan lanceren en welke simpele technieken je kan toepassen om op lange termijn te blijven schalen. Gil lanceerde al verschillende projecten via marketingbureaus CityCubes en SPACIFIED. Ook is hij managing partner bij MK3 Group, een investeringspartner voor gevestigde bedrijven, van familieondernemingen tot grote KMO’s. In deze aflevering rond het topic lanceren bespreken we: - De beste voorbeelden van merkactivatie - De sterkste emotie waarop startende bedrijven kunnen inspelen - Hoe je jouw personal brand kan inzetten - Wat bedrijven onderschatten aan b2b sales - Wanneer je best wegblijft van massief bereik - De grootste misconceptie over marketingbudgetten en online adverteren - Waarom verheerlijken we succes en de kracht van ‘mislukkingen’ - Wat zeggen je cijfers: cashflow en cashmanagement - Hoe je schaalt door community building en contactmomenten
Gemaakt door: Yana Smits & Nadia El Makhfi Eerste aflevering: 03-05-2022
De podcast 50 Koffies heeft in totaal 114 afleveringen
Maker: Yana Smits & Nadia El Makhfi Datum: 08-01-2024
Maker: Yana Smits & Nadia El Makhfi Datum: 05-02-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.