In deze aflevering van de Wyze Woorden duiken we in de dynamische wereld van B2B marketing en sales. Met de snelle digitale verschuivingen post-COVID, belichten we hoe het koopgedrag in 2024 drastisch is veranderd. Samen met onze gast, David, verkennen we de verrassende resultaten van het recente Gartner-onderzoek 'The Future of Sales'. Deze aflevering gaat in op cruciale vragen: Hoe ziet de toekomst van sales en marketing eruit? Wat betekent een overgang naar bijna volledige digitale interacties voor B2B-bedrijven? We bespreken hoe 80% van de B2B sales interacties naar verwachting digitaal zal zijn in 2025, en de implicaties daarvan voor jouw bedrijf. Ontdek met ons de drie sleutelpunten voor de toekomst: AI, hyperautomatisering en digitale schaalbaarheid. We gaan dieper in op de verschuiving van intuïtieve naar data-gedreven besluitvorming in marketing en sales. Ook kijken we naar de toenemende weerstand van millennials tegen traditionele sales benaderingen, en hoe je hier als bedrijf op in kunt spelen. Wil je meer weten over WYS? Bekijk dan onze website: https://www.wijzijnwys.nl/ In deze aflevering aan het woord: Maarten van Willigen: https://www.linkedin.com/in/maartenvanwilligen/ David Hufen: https://www.linkedin.com/in/davidhufen/ #b2b #b2bmarketing #b2bpodcast
Gemaakt door: WYS | B2B Marketing Eerste aflevering: 20-09-2024
De podcast Wyze Woorden | B2B Marketing heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: WYS | B2B Marketing Datum: 29-12-2023
Maker: WYS | B2B Marketing Datum: 12-01-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.