Aflevering De Paradox Van Gen Z: Van Shoppen Bij Primark Tot Havermelkcappuccino On The Go

· Aflevering van de podcast: VMT To Go – Podcasts uit de voedingsindustrie

Ariane van Mancius van NowNewNext kijkt niet naar de harde grenzen tussen de generaties, maar vooral naar de drijfveren. Daar zit een overlap in, maar ook grote verschillen. In de podcast vertelt de duurzaamheids- en verpakkingsexpert hoe de drijfveren productontwikkeling kunnen informeren. Ariane zal op het Food Future Event van VMT op 3 oktober 2024 aanstaande een interactieve ontbijtsessie verzorgen voor jonge productontwikkelaars. In deze podcast praten we onder andere over: - Hoe je bent opgegroeid in de eerste twintig jaar vormt je als generatie. De millennial is deels digitaal opgegroeid, gen Z helemaal. - Gen Z is erg op zoek naar avontuur in eten. Ze kunnen veel geld uitgeven aan een koffie onderweg. - Voedsellandschap is veranderd vanaf de millennial: “Alles was mogelijk, de Knorr Wereldgerechten kwamen op.” - The power van TikTok met de Dubaireep als voorbeeld. En wat kan een doorsnee foodbedrijf hiermee? - Ook babyboomer is sinds corona ook meer online. Ze hebben meer dan gen Z geld om uit te geven. - Gen Z is heel paradoxaal: van Primark tot havermelkcappuccino. - Bedrijven moeten kijken of de snelle trends bij hen passen. - En nog veel meer: van Roxy Dekker tot edamameboontjes! Bekijk het programma van het Food Future Event: www.vmt.nl/foodfuture Meer over Ariane en NowNewNext: www.nownewnext.nl

Speelgoedwinkel
VMT To Go – Podcasts uit de voedingsindustrie

VMT To Go – Podcasts uit de voedingsindustrie

Gemaakt door: RedactieVMT Eerste aflevering: 17-04-2022

De podcast VMT To Go – Podcasts uit de voedingsindustrie heeft in totaal 60 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

De paradox van gen Z: van shoppen bij Primark tot havermelkcappuccino on the go

VMT To Go – Podcasts uit de voedingsindustrie · 13-09-2024

00:00 00:28:14