Johan Hulleman was tien jaar lang verantwoordelijk voor de voedselkwaliteit en integriteit van de voedingsmiddelen die bij ’s Neerlands tweede supermarktketen in de schappen lagen. Bij Impact Buying gaat hij foodbedrijven helpen om duurzamer in te kopen en hoe de oorlog in Oekraïne daarbij roet in het eten kan gooien. In deze podcast hoor je hoe Hulleman zijn Jumbo-ervaringen voor de hele foodmarkt ‘beschikbaar’ wil maken. Marjan de Bock-Smit, mede-ceo en oprichter van Impact Buying en Johan Holleman, nu Chief Innovation Officer bij het bedrijf hoor je aan het woord over de roerige tijdingen op de wereldwijde inkoopmarkt. De stijgende grondstofprijzen, de oorlog in Oekraïne, de pandemie en andere wereldwijde onzekerheden hebben veel gevolgen voor de voedselindustrie. Welke precies en hoe werkt dat uit op duurzaamheidsambities, lokaal produceren, integriteit en voedselveiligheid, hoor je in de podcast.
Gemaakt door: RedactieVMT Eerste aflevering: 17-04-2022
De podcast VMT To Go – Podcasts uit de voedingsindustrie heeft in totaal 60 afleveringen
Maker: RedactieVMT Datum: 21-03-2022
Maker: RedactieVMT Datum: 01-06-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.