Naarmate de samenleving steeds diverser wordt, op vlak van etniciteit, actieve leeftijd, gender rollen, gezinssamenstelling, etc., ontstaat er een kloof tussen de realiteit en de typische representatie in marketing. Hierdoor worden merken en werkgevers steeds minder relevant voor een steeds groter publiek. Johan toont deze kloof met data en best practices en laat zien hoe deze te dichten. ? Bernd van den Thillart van Today's Milk is in gesprek met Johan van Mol, CEO No-Kno. Johan sprak op Beyond Creativity, hét evenement over de relatie tussen data, technologie en creativiteit.
Gemaakt door: Today's Milk Eerste aflevering: 28-02-2023
De podcast Today's Milk - Podcast over marketing van vandaag. heeft in totaal 21 afleveringen
Maker: Today's Milk Datum: 29-09-2023
Maker: Today's Milk Datum: 16-10-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.